viernes, 2 de marzo de 2012

Qüestionari sobre el videotutorial

  1. Com titularé el meu videotutorial? Creps.
  2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? He decidit que no en posaré cap.
  3. Què ensenyaré a fer?  Creps de xocolata, de sucre i normals.
  4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part? Doncs primer ensenyaré les creps que tinc pensat fetes i després explicaré com les he fet.
  5. Quan ho enregistraré? Entre aquesta setmana i la següent.
  6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? No serà a l'exterior i intentaré que hi hagi poc soroll.
  7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible? Gravar a un lloc on hi hagi bona il·luminació i un soroll adequat.
  8. Quina càmera utilitzaré? Una sony.
  9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui? Si, d'algun amic o familiar que m'ajudi a gravar-ho.
  10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré? No ho tinc del tot clar, però si la poso serà alguna adequada amb el contingut del que exposo i la treure de l'ares.
  11. Què posaré als crèdits? La persona que m'hagi ajudat a gravar, el meu logo, el meu nom...
  12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial? Si, perquè així la gent pot visitar el teu blog sempre que vulgui.

No hay comentarios:

Publicar un comentario