martes, 22 de noviembre de 2011

Fotoreportatge

Tinc pensat que en el meu fotoreportatge faré diverses fotos de dos obres que es fan aquest cap de setmana en el teatre de Pineda de Mar, ja que el teatre és una de les coses que més m'agrada fer i sobretot veure com s'interpreta.
Una de les obres és un tipus de musical que es diu: Jordi & Edu amb un noi que toca el piano i l'altre que és el cantant en què canten cançons compostes per altres grups i algunes inventades per ells i surten algunes persones ballan i fins i tot algunes que també canten.
I la segona és una obra feta fa poc a Barcelona que es diu: Planeta Eso  i com que ja l'he vist i em va agradar bastant també tinc pensat fer fotos ja que es tracta de la vida dels adolescents amb escenes força divertides, amb algunes cançons i només amb dos noies, poden fer diferents papers i molt ben interpretats.

                                                              JORDI & EDU
PLANETA ESO

2 comentarios:

  1. Maria el teu bloc es molt polit i lluminós, te uns colors molt vius i crida l'atenció.
    Sobretot m'agrada sobre el tema que fas el blog perque he anat a dos tres musicals i em va agradar molt.
    Adéu.

    ResponderEliminar
  2. Maria m'encanta el fons del bloc, el logotip es molt xul·lo i el tema m'agrada ja que m'agrada la música i m'agrada el teatre i junts fan una barreja fascinant anomenada musical, per a mi és com el pa amb tomàquet, que m'agrada el pa i m'agrada el tomàquet però es que junts són inigualables

    ResponderEliminar